onsdag 23 juni 2010

Sommar och sol

Visst är det härligt att få starta igång sommaren med en liten tjej och hund tripp till Bengtsfors. Träna lite hund , dricka lite gott vin och tjöta i massor.

Spårade lite gick väl sisådär, lägger näringsspår med frollar och det funkar bra. Och har sen lagt ut snusdosor som apporter med lite kattmat i...... kan säga som så att min hund är lite trögfattat men snart kanske poletten trillar ner.

Med tanke på metallapportering som kommer jag vara hårlös snart...... ena stunden hugger hon som en kobra och kommer in nästa så fram tar tag och släpper sen direkt utan att lyfta??????
Och på lägret när Anna var här så var hon ju strålande duktig och apporterade metallen med hopp och nu så nä...... kan det vara som så att det närmar sig tävling och då kommer mina nerver fram och kravet att ta den j-vla apporten???

Passade på under lördagskvällen att ta en simtur med Azzie och Diezel. Den var inte lång eller långvarig men jag var i och sam!!!

Så nu kan sommaren komma på allvar tycker jag , vill kunna bada på min semester!!!!!!! ORDENTLIGT!!!!!!!!

Ha en trevlig midsommar allihop


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar