tisdag 30 november 2010

Vinter och flyttplaner

Så har äntligen vintern kommit och håller sig snömängden på denna nivån så kommer jag verkligen att älska den men vi får se är ju ganska mysigt när det snöar men inte att väckas av att de plogar snö vid femtiden på morgonen. är ju nattmänniska och älskar sovmorgon.

Har fått reda på att tillverkningen av kullen har gått över förväntan nå återstår det att se om det tagit sig och om det blir nån valp till lilla mig. Är Kennel Krokasmeden som står för avlandet så vet att jag kommer få en super hund med många bra kvaliteter.

Sen har jag tagit beslutet att flytta tillbaks hem till Värmland, saknar min familj nåt enormt och senaste årets pärser har fått mig att inse hur mkt. Först Gunilla som gick bort i december förra året och sen Ulles bortgång från jordlivet i somras. Så nu vill jag hem till de mina

2 kommentarer:

  1. Men vännen, nu var det extremt längesen vi uppdaterade varandra på ja... Allt. Vi måste pratas. Kram Frida.

    SvaraRadera
  2. Valp!! Åhhhh så spännande, vad blir det för något (om det nu blir något vill säga :-)? Tycker att ditt flyttbeslut är lite sorligt men jag är säker på att det blir toppen för dig. Du kommer att bli saknad. Kram

    SvaraRadera