söndag 19 juli 2009

Piruett med platt fall

Ja vad ska man säga Azzie lyckades med bedriften att dra ikull mig!! Inte hennes fel utan det var jag som var oerhört korkad och hade urusel koppelteknik.

Var ut på kvällspromenad ihop med grannen , han släppte sin lite och azzie fick vara kvar kopplad eftersom hon löper. Blev att vi stanna til och prata lite och så ser jag att hundarna är på väg att springa bakom mig så jag tänkte att jag lyfter kopplet lite käckt över huvudet......HANN jag med NÄÄÄÄÄÄÄ
Så med kopplet runt kroppen och Azzie som har fått rejält med fart så snurra jag runt och i snurret tappa jag balansen och for som en fura ner i backen fortfarande i rotation hehe hörde hur det knäckte i min arma rygg. så nu hr jag en ömhet samt huvudvärk lite då och då. SUCK och ingen tid hos osteopaten förrän i början på augusti... ska ringa imorgon och be dem ringa mig om de får återbud.

3 kommentarer:

  1. Stackare.. hoppas du får tid snart så de kan hjälpa dig. Är inget kul med ont i ryggen. :(

    SvaraRadera
  2. Synd att man missade en sådan piruett. Ta det nu lite lugnt.

    SvaraRadera
  3. Hm... så anonym vill jag ju inte vara. Trodde att jag fått med namnet någonstans. I morgon far vi iväg med husbilen och blir borta några dagar men sedan MÅSTE vi ju bygga spång!!!

    GUNILLA

    SvaraRadera