onsdag 29 juli 2009

Lite uppdatering

Hmmm är supernöjd med min lilla kicka och metallapporten. Gick ifrån ett lager silvertjep för att förra söndagen ha öppnat upp på mitten. Vad hände .... azzie glatt ut griper , lyfter och spottar när hon har vänt mot mig..... truga lite och hon tog upp den igen för att spotta ännu en gång denna gången truga jag inte utan bara vänta ... hade ju kattmatsburken i näven och jo kattmat övervinner även äcklig metallsmak( fast jag biter nog hellre i metall än käka kattmat, men men smaken är ju olika)
Fast det gick bra några gånger sen hade Azzie lärt sig att greppar man inte mitt på utan lite vid sidan så slipper man metallsmaken på tungan så nu har jag en randig metallapport. 0,5 cm silver tejp följt av 0,5 cm metall över hela bettytan så nu kom hon inte undan igår. Hehe första skicket så spotta hon några gånger men tog upp den själv för hon inser ju att den äckliga saken måste in till matte för att få den " goda" kattmaten (urk). Andra skicket rakt ut och rakt in....tredje skicket så körde vi med ingång också....... så nu j-vlar!!!!
Huka er i bänkarna för nu laddar vi om (",)

Hmm kanske ska ta med kameran nästa gång


Ta hand om er i "sommarvärmen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar