fredag 7 augusti 2009

Där satt den!!!!!!!!!!!!!!

Japp igår hände det som jag inte trodde var möjligt för 14 månader sen.

Vi gjorde en "hel" tävlingsapportering med metallapporten utan nån silvertejp, dessutom var det Taimis jag lånade som vi sen märkte var en aning smalare än min. Första skicket gick ju som det brukar Azzie glatt ut griper men inser att det inte är nån silver tejp med på den så hon släpper innan hon knappt har lyft den från backen och ställer sig som ett glatt frågetecken ...Matte ska jag verkligen hämta denna???????
Såg att det ingte var nån idé att truga så fram med kattmatsburken, öppna den lite sänkte ner den ...JA sa Azzie och kom springandes utan apport så jag höjde burken en aning .... hunden tvärvänder och sticker iväg och hämtar apporten och kommer in görsnyggt.
Slängde nog iväg den 5-6 gånger till och hon hämta lika glatt varje gång... varierade med att köra hel tävlingsmoment och bara latcha.

Så på hundfronten mår jag toppen och privat mår jag skit....

Varför ska jag alltid bli så grundlurad av folk (killar)??? Blir så trött.
Men men en dag kankse det händer vem vet.....
Men just nu känns det riktigt nattsvart

Prata på att man känner sig schizofren....halva ens liv är toppen och resten känns som det ligger på minus och sjunker.....

3 kommentarer:

  1. Grattis!!! Wow!! Jag vet vilket jobb du lagt ner på apporten. Härligt att det lossnar nu.

    Det där med killar vettu.. det finns en rätt där någonstans.. måste bara hitta honom. Vilket inte alltid är så lätt.. han kan ju finnas en bit bort. ;) Vi kanske skall träffas och tjöta någon dag.. när jag kommit hem.. :) Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!! Så himla kul! Du har jobbat så duktigt och tålmodigt så det var du värd.
    Attans skit det där med kärleken när det inte funkar... Fram med chokladglassen och ät direkt ur burken. Sätt på en riktigt bra film. Fötterna i högläge och hunden i knät. Botar alla kärleksproblem, iallafall en stund :-))
    KRAM//Carina

    SvaraRadera
  3. KUL!
    Visste ju att ni skulle klara det!
    Du är så duktig!

    Och det där med grabbar... när du minst anar det och där du minst letar kommer världens bästa dyka upp som bara har ögon för dig!
    STOR KRAM

    SvaraRadera