torsdag 20 augusti 2009

Hatar denna rad

Hehe vill egentligen bara uppdatera lite eller nåt..


Vem kan hitta min bästa klicker???? Grön till färgen en sån vanlig fyrkantig belöning utlovas

Vill hitta den!! Suck. Klicket i den är så där alldeles svenskt LAGOM. Stod nog på Häromi och klicka i tio minuter minst innan jag hitta denna med rätta klicket och nu kan jag inte hitta den, river mitt hår

för övrigt går träningen kanoners....
körde uppletande idag för första gången sen Km:et . Rutan vid vägen Martina la ut fyra föremål medans jag hämta Azzie......
Skicken gick jättebra och vi fick in fem föremål på mindre än fem minuter ... hehe det femte var kvar i rutan efter Wilma. Men azzie var lika glad för det.

Sen körde vi lite lydnad med betoning på lite, hade inget bra tränings upplägg .
Men det blev lite vänster svängar lite inkallning och lite dit och datt jajust och så metallen förståss....

Och när sker debuten i trean som Anna fråga så snällt igår.... HEMLIGT PÅ HEMLIG ORT

1 kommentar:

  1. Ha ha, hemlig ort låter bra!
    Bara du rapporterar sen!
    Kram på dej

    SvaraRadera