tisdag 25 augusti 2009

Jaha... på lördag får vi se

Om det blir ett LP2 eller inte. Dagens träning kändes bra pch nu vilar vi resten av veckan möjligtvis att jag går ut och kör lite metall bara för att bli av med den påbörjade kattmatsburken.

Körde uppletande även idag och nästa gång ska alla föremålen ligga långt ut.... hämta in alla utom sista görbra och den låg som sagt var långt ut så det är bara att tänka sig för nästa gång....

Och har även hittat min gröna favvo klicker... så nu är allt frid och fröjd.

nä nu ska jag ta hand om maten för att sen kolla på fotbollen vet en som kommer bli nöjd över att matte ska tillbringa kvällen i tvsoffan och inte framför datorn


hej svejs grus och gnejs

3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Om jag inte minns fel var du med på Axevas Kennelläger förra året!! Hittade hit via Carinas blogg. Så jättekul att det går bra med metallapporten. Vilket tåååålamod du haft. Har för mig ni "lekte" med den på det lägret. Jäklars så kul. Såklart det blir ett LP 2. Jättekul att läsa om er träning. Återkommer OFTA.
    Kram
    Susanne o Axeva Svecia

    SvaraRadera
  2. Kommer att hålla tummarna håååårt!!!
    Kramen
    Boel

    SvaraRadera
  3. Åååååååå. Lycka till imorron nu! Håller tummar och tassar!
    Lyckospark där bak!
    Kram
    Susanne o Cia

    SvaraRadera