tisdag 29 september 2009

Lite smått och gott

Idag är det ju tisdag= träning (oftast ) ialla fall. Hmm vet inte vad jag ska säga...tycker nästan klurandet är roligare än själva träningen känns inte som jag har den rätta motivationen just nu.

Taimi hade med filmkamerna så vi filmade fria följet + två moment till.... och man kan ju säga att Azzie och mitt stora problem i fria följet är FLYTTA RUMPAN.... helst genom att gå inte hoppa..
så det blir att lägga fokus på detta.
Sen körde jag sättandet under gång............krävs TRÄNING ........azzie stod som ett ljus men en omgång till och DK så det skrek om det så satte hon sig måste nog se till att bli kommenderade mer för det är då jag tycker hon mest förväxlar det med STÅ. Gurkan<3

Sen körde vi inkallning med stå och ligg ....måste bli tidigare med första kommandot innan hon för för mkt fart och sen köra med handtecken på ställandet.

det var träningen det.....

Sen hade vi ett jättetrevlig fika paus där Ulle kom upp och joinade oss, var hur trevligt som helst. Och du är så välkommen fler gånger, Ulle!!

Nu ska jag försöka få lite ordnat här hemma också

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det lärorikt att filma. DET MÅSTE VI GÖRA IGEN. DET ÄR SÅ HÄR VI MÅSTE TRÄNA. Eller hur? Du vet vad jag menar. Hi hi...

    SvaraRadera
  2. Martina !!!! Jisses vad anonym du var. Visst är det så, du har rätt som så många gånger förut.
    G.

    SvaraRadera