fredag 2 oktober 2009

Flytta rumpan -träning

Har hitta det ypperligaste stället att träna denna teknik på.......fårskinnsfällen som ligger på parkettgolvet. Den lilla vovvan tycker ju att parkettgolvet är lite äckligt halkigt så hon ser ju till att hålla sig på mattan (hahhhahahahhahahahaha). så man kan få till rikigt bra förflyttningar.

Sen har jag totalt vänt på dygnet får igen det imorgon då jag börjar tidigt suck. Men fullmånen är min värsta fiende just nu kan inte sova när den är ifarten, satt uppe lite länge och kolla på tv för att bli rejält trött innan jag la mig och när jag hade 5 minuter kvar på programmet så sätter ÅSKAN i gång SUCK. Så då var det ju bara att vänta ut att den skulle dra vidare......tur man börjar sent idag.

Ta väl hand om er.
Sen vill jag ha lite fler uppdateringar på diverse bloggar ;-) . finns ju inget kul att läsa

Tjo hej

1 kommentar:

  1. Åska? Jisses min nattsömn måste ha förbättrat sen mitt nya jobb... Har nog sovit som en stock :-))
    Låter kanon med rumpträningen, tänk så mycket man kan ha får till!
    Håller med, mera blogg uppdateringar!

    SvaraRadera