tisdag 13 oktober 2009

Hade nog inte så fel

känslan från i lördags att det gick uselt kan nog bero på att den lilla ängeln är skendräktig så det förslår. Pipig, gnällig vill inte bli lämnad hemma , står och gnäller när jag klär på mig.

Träningen idag , gick mkt ut på att ligga på min jacka och se bedårande ut......
Fria följet funka inte, jo så länge jag gick men kickan kunde idag inte sitta fot. Stod jag still en sekund för länge la hon sig ner eller ställde sig upp.

Rutan funka super. Apporteringen lika så om man bort ser från att hon inte kunde sitta medans jag kasta iväg föremålen. Eller att hon inte kunde sitta kvar medans jag la ut pinnarna till vittringen men men hade inte hjärta att bråka allt för mkt med henne så jag tränade på de bitar som funka.

Sen tog jag en cykeltur med henne när vi kom hem . maten är indragen på obestämd tid, får en halv portion dagligen.

1 kommentar:

  1. Tack för tipset om hemsida! Det verkar vara ett bra och enkelt sätt att fixa till en hemsida på.
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera