söndag 25 januari 2009

Hmmmm

Vad här hänt sen sist, inte mkt men på fredagen så körde jag och Martina lite uppletande med hundarna efter att ha städat gröna stugan på klubben.
Uppletandet gick jättebra vi vallade rutan med hundarna och jag la ut föremål samtidigt sen så skickade vi vovvarna varannan gång. Diezel taggade igång rätt bra till en början men lugnade sig allt eftersom ... kanske fatta han att det var hans tur snart igen.
Efter ett tag fråga Martina - Hur många föremål la du ut?
öhhhhhh.... måste man räkna dem??? hehe¨
Hade väl någerlunda koll men det sluta med att vi fick kasta ut ett extra föremål åt Diezel, när han hade jobbat som en blå och verkligen kollat igenom hela rutan. Så slutet gott ialla fall... Undrar om jag får förnyat uppdrag på att lägga ut föremål????

Just nu sitter jag här och känner mig lite sisådär, förkylning på gång men jag kurerar mig så gott det går. Med varm oboy med en skvätt Xanté i . mumma

Ha det så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar