lördag 28 februari 2009

Underbart väder

Helt otroligt en helg då inget är inbokat... vet inte när det hände sist. Tog lite sovmorgon och sen en lite tur med Azzie. Käkade frukost i lugn och ro....att kaffe kan vara såååå gott. Kolla in lite på datorn och hitta endel kompisar från Kvinnersta tiden på facebook. Äntligen börjar jag inse det bästa med den sidan hehe

Sen tog Azzie och jag oss en långpromenad i vårsolen runt hela Skärhamn, stanna till ner vid Lars-Görans café och köpte en kaffe latte som intogs sittande på en bänk blickande ut över vattnet. Azzie sittandes bredvid på bänken spanande hon med. Fortsatte sen turen runt Akvarellen och genom Lönneskogen. När vi gick i villa området så tänkte jag att vi måste vara en konstig syn. Jag först och hunden 2-5 meter bakom....

Imorgon är jag bjuden på bio, ska kolla in Män som hatar kvinnor på bergakungen nere i stan, ska bli trevligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar