söndag 1 februari 2009

Utmanad

Har tydligen blivit utmanad av Ulle i hennes blogg så det är bara att ta tjuren vid hornen och leverera.


4 av mina favoritprogram

*NCIS
*JORDAN
*Körslaget
*Hell´s Kitchen

4 saker jag gjorde igår
* Försov mig (vakna 15 minuter innan avresa)
*Lyssna på föreläsningar med bl. a Kenth Svartberg
*Chatta på MP
*Käka fler äpplen än jag gjorde på hela förra året

4 saker jag ser fram emot
*Azzies Korning
*Semester i mars
*Pulkaåkning i värmland på semestern
* Våren

4 favoriträtter
*Fläskfilé med gorgonzolasås
*McFeast
*Varma mackor
*Våfflor

4 saker på min önskelista
* Bättre hälft
*Att alla får vara frisk och krya
*Att det blir en skön sommar
*Att få till hundträningen

4 personer jag utmanar
*Karin
*Yvonne
*Sandra
*Den som känner sig manad (",)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar