tisdag 7 april 2009

Själavård




Har haft en tuff helg på jobbet och en ännu värre måndag, så på måndagseftermiddagen knata jag upp på berget och la mig i solen och bara njöt en halvtimme. Tänkte mest på ingenting och allting, gott att bara ligga där Azzie tog sina lovar runt mig men var hela tiden i närheten så jag hörde henne. Tillslut kom hon och satte sig bredvid mig där jag låg och som tur var hade jag med kameran och fick några riktigt bra bilder tagna nerifrån och med himlen som bakgrund. Läckert.




Sen på kvällen var det kurs och de har alla blivit så jätteduktiga det är så kul att se dem. Vet att två av dem kommer att tävla på vår majtävling... ska bli görskoj att se dem. Hann med lite träning innan med Azzie och för tillfället verkar det som om ordningen är återställd.




1 kommentar: