lördag 18 april 2009

Solsken

Tänk vad gott livet är när solen skiner och man kan få njuta lite av den....
Vecka som varit har varit lite tuff men ändå väldigt kul, ledningsgruppen på jobbet har varit iväg på en resa till Rom. Så vi som varit kvar på bygget har fått lite andra uppgifter än vanligt.. kul men samtidigt jobbigt och trots det så har det nästan gett mig mer energi men det kanske beror på att man inte har harvat i samma gamla hjulspår??? Omväxling förnöjer

Azzie har fått varit på dagis tre dagar denna vecka,och hon har mått som en prinssessa och en prinssessa bestämmer ju själv vad man vill göra och när......... eller hur! så vill man inte bli infångad så ser man till att hålla sig på behörigt avstånd le med hela garnityret och göra lekinviter.......Och när man lyckats övertyga att man ska vara fri få ströva runt i trädgården och lukta på blommor och jaga grodyngel. Det är livet.....

På torsdagen hade Azzie och jag premiär tur med cykeln, fick en springer av en kille som jag montera på och sen tog vi en liten promenad efter en liten stund pröva jag att cykla. Gick jättebra sen om Azzie tyckte det var sådär jättekul kan jag väl inte riktigt säga men hon uppförde sig riktigt bra och var härligt trött när vi kom hem efter en liten runda.

nä nu ska jag ta en kaffekopp och gå ut och sätta mig på balkongen och njuta av solen

Hejs svejs grus och gnejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar