onsdag 13 maj 2009

Gentlemen finns ännu







Japp det är sant.... man trodde att de var ett utdöende släkte men än finns det hopp.






På Hund för alla idag så var Azzie och jag till att börja med tillsammans med Gustav, föll sig bra då min deltagare och Gustavs hund var sena båda två. Så Gustav mata azzie med lite godis och fick sen kasta lite boll till henne och även klappa henne. Och när han sen klappa Azzie och jag satt där på huk för att stötta Azzie så sträckte han sig efter min hand och kysste mig sen på handen. Vilken goding.






Idag kollade vi om hundarna kunde läsa...hade satt upp en liten bana med Rallylydnadsskyltar och med lite hjälp så kunde de flesta hundar läsa






2 kommentarer:

  1. Ja,det är rätt segt faktist..Men men nu får du se till att försvara oss med dubbla poäng ;)härligt ni ser ut att haft det haft det i bengtsfors! Det är så att man blir sugen att åka upp igen !! Klart att vi ses imon ändå :)
    Kramis Yvonne

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!
    Så typiskt att jag inte var där och kunde se denna bedrift med 9:a på apporteringen! Gott jobbat!!
    Kram Carina & Narni

    SvaraRadera