tisdag 30 juni 2009

Sommar sommar sommar

Halta lotta har blivit bättre, jag kan inte se nåt längre även om jag är hypokondriker när det gäller hunden. Hehe ..... har ju bara släpat med henne en gång till veterinären och fått förklarat för mig att hunden är fullt frisk! Jaja, men bättre att ta det säkra före det osäkra, eller hur?

På lördag bär det av till Värmland på en snabb visit , min käre far fyller 60 så vi ska fira genom att gå ut och äta på restaurang.... min mor tror jag upprepa tre gånger under ett enda telefonsamtal att det var finkläder som gällde???? Undrar om hon trodde att jag tänkte komma i tassbetryckta leriga hundbyxor???


Visst är det gott med denna värmen men det börjar bli lite jobbigt ...... när Azzie frivilligt hoppar in i duschen så är det varmt............


nä nu måste jag återgå till städningen , kan inte fatta att jag smiter ifrån hela tiden? Kanske beror på att jag tycker att det är tråkigt

Ta hand om er i värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar